WsteczArtykuł: „Two, Four, or Eight Hours: How Long Training Should Be During Our New Normal”, Wanda Piῆa-Ramírez, Norma Dávila
18 marca, 2022DalejWebinary – Learning: A Process, NOT an Event.
21 marca, 2022
Podyskutujmy o kompetencjach Edukatora!
Zastanawiałeś się ostatnio w jakim kierunku trzeba się doskonalić, żeby zdominować branżę szkoleniową AD 2022? Jakie kompetencje trzeba posiadać, by w obecnej rzeczywistości usług rozwojowych być skutecznym i „rozchwytywanym” trenerem? Jakich szkoleń rozwojowych szukasz dziś dla Siebie – Trenerze? A może nic się nie zmieniło na przestrzeni ostatnich 2 lat i z tymi samymi umiejętnościami można funkcjonować w biznesie usług rozwojowych?
Zapraszamy do dyskusji nad kierunkami rozwoju kompetencji trenerskich w oparciu o projekt Rekomendacji Rady ds. Kompetencji Sektora Usług Rozwojowych.
Grupa Robocza „Diagnozowanie potrzeb kompetencyjnych sektora” opracowała wstępny projekt rekomendacji wskazujących na jakie kompetencje trenera/edukatora jest obecnie największe zapotrzebowanie i w jakich kierunkach powinny doskonalić się kadry Sektora Usług Rozwojowych.
Zachęcamy do zapoznania się z jego treścią i podzielenie się opinią o sformułowanych wnioskach (na facebooku lub e-mailowo: radasektorowa@pifs.org.pl), ponieważ projekt chcemy skonsultować w szerokim, branżowym gronie.
Link do Projektu rekomendacji
Projekt rekomendacji Rady ds. Kompetencji Sektora Usług Rozwojowych - Kierunki rozwoju kompetencji trenerskich
Ankieta - Badanie opinii