XIV Posiedzenie Plenarne Rady
11 stycznia, 2024
Zarządzanie jakością usług rozwojowych – zbiór dobrych praktyk i doświadczeń. – nagranie z webinaru
27 stycznia, 2024

Webinar - Dostępność w nauczaniu i uczeniu się.


Rada ds. Kompetencji Sektora Usług Rozwojowych realizuje działania poprzez organizację wydarzeń sektorowych, aktywną komunikację z sektorem, w tym popularyzację postępu, oraz możliwości, jakie otwiera rozwój technologii. Dlatego też w ramach swoich działań zapraszamy na webinar - Dostępność w nauczaniu i uczeniu się.

Wydarzenie odbędzie się 5 lutego w godz. 13.00-14.00. Prelegentami podczas spotkania będą – Marta Machalska, Łukasz Strenk i David Scholten

Marta Machalska – Przedstawicielka firmy członkowskiej Polskiej Izby Firm Szkoleniowych. Prezes Zarządu iPro Sp. z o.o. oraz Digital Learning Centre Sp. z o.o.; Learning Experience Designer oraz Instructional Designer. Metodyk nauczania osób dorosłych, recenzent standardów kwalifikacji zawodowych, prekursorka polskiego e-learningu z 20-letnim doświadczeniem. Marta realizuje projekty doradcze, które wspierają organizacje w transformacji uczenia. Wdraża społecznościowy model uczenia się (social learning). W praktyce wykorzystuje najnowocześniejsze rozwiązania szkoleniowe oparte o nowe technologie.
Łukasz Strenk - Doświadczony specjalista IT z ponad 12-letnim doświadczeniem w tworzeniu rozwiązań opartych na technologii konwersji tekstu na mowę (TTS). Dzięki tej głębokiej wiedzy, sukcesywnie dostarcza innowacyjne rozwiązania na różnych rynkach, ze szczególnym skoncentrowaniem się na produktach zwiększających dostępność oraz narzędziach edukacyjnych.
David Scholten - Jednen z projektantów produktów w aNewSpring. Do Davida należy badanie problemów i projektowanie rozwiązań, a także kierowanie małym zespołem programistów, aby zapewnić płynny przebieg procesu wdrożenia. Obecnie odpowiedzialny jest za dopracowanie platformy aNewSpring tak by stała się bardziej dostępna, aby każdy użytkownik mógł łatwo rozpocząć naukę i czerpać przyjemność z korzystania z niej.

Agenda spotkania:

● Projektując naukę online, należy wziąć pod uwagę kilka kluczowych punktów:
○ „Co z tego dla nich będzie?” -> w jaki sposób sprawimy, że będzie on odpowiedni dla każdego ucznia?
○Możliwe rozwiązanie to uczenie się adaptacyjne, uczenie się oparte na scenariuszach, personalizowanie uczenia się poprzez wykorzystanie większej liczby zajęć związanych z pracą.

● Dostępność
○ Kolejny ważny temat, jeśli chodzi o naukę online. Wiele niepełnosprawności jest nieznanych projektantom uczącym się i dlatego powinni to uwzględnić.
○ Rozwiązania: użycie ReadSpeaker jako rozwiązania do słuchania, ale także rozwój WCAG.

Serdecznie zapraszamy do udziału w wydarzeniu !

LINK do rejestracji

logotypy-na-strone-2
Newsletter
Skip to content